Assign a Menu
HOME
O NAS
NASZE USŁUGI
ZESPÓŁ
BLOG
FAQ
KONTAKT
EN
HOME
O NAS
NASZE USŁUGI
ZESPÓŁ
BLOG
FAQ
KONTAKT
EN
NASZE USŁUGI
ANALIZA KULTURY ORGANIZACYJNEJ
Analiza wartości, zachowań pracowników i postrzegania marki
Sposoby oznakowania przestrzeni organizacji – wykorzystania logo i kolorów firmowych
Wpływ aranżacji przestrzeni na relacje między pracownikami oraz na postrzeganie marki
Sposoby personalizacji przestrzeni pracy
ANALIZA KOMUNIKACJI
WEWNĘTRZNEJ
Analiza barier w relacjach wewnętrznych i wypracowywanie zaufania wewnątrz organizacji
Narzędzia i kanały komunikacji, źródła konfliktów
Cele i oczekiwania organizacji w zakresie komunikowania i budowania relacji wewnętrznych
Wpływ przestrzeni na efektywność komunikacji
BADANIE PRZESTRZENI
BIUROWEJ
Opracowanie projektu biura, który będzie realizował cele i założenia firmy
Dostosowanie przestrzeni biurowej do stylu pracy
Analiza efektywności przestrzeni
Określenie potrzeb i oczekiwań działów dotyczących nowego biura
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Ocena gotowości organizacji na zmianę oraz zaangażowania pracowników i zespołów
Wsparcie działów HR i PR w komunikacji zmiany na poszczególnych etapach projektu
Zaangażowanie pracowników do współtworzenia nowego biura, wyznaczenie ambasadorów zmiany
Zapoznanie z nowym biurem oraz sposobami jego efektywnego wykorzystania
pliki Cookies
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
dowiedz się więcej.
Ok, rozumiem